Thursday, July 5, 2012

QUICK RANDOM: Silver Drink



Why? I don't really know. Who doesn't want one of those chrome coke bottles? I do, and I don't. I'm sure they sell them somewhere but I don't like paying for things. No I don't steal, the real deal is:  found the bottle under a table in the backyard + had some old extra silver paint + had some sort of creative boredom. Boom. Silver drink. A new decor section on the blog? Maybe *looking cheap alert*. And seriously if you do half of the stuff I make here, you probably have that ''I'm messy cuz I'm creative" vibe going on your room already (like me).

Por que? Não sei. Quem não quer uma daquelas garrafas cromadas da coca? Eu quero e não quero. Elas devem ser vendidas em algum lugar mas eu não gosto muito de pagar pelas coisas. Eu não roubo, o que aconteceu foi: achei a garrafa atirada em baixo de uma mesa no quintal + tinha tinta prata sobrando + tive um tipo de tédio criativo. Boom. Drink prata. Uma nova sessão de decoração no blog? Talvez *guia de como decor seu barraco*. Mas se tu fazes metade do que eu faço aqui, tu já deves ter aquela vibe ''sou bagunçado porque sou criativo'' atirada por todo seu quarto (como eu).

No comments:

Post a Comment